Ihrisko na Prednádraží

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

Vyriešený
meno
Dashka Petru 30. mája 2016

Snad nam pokosia travu okolo ihriska skor ako chytime kliesta. Katastrofa!

30. máj 2016

chalan_z_prenga

Tak je to oficiálne... kosenie primátorovi prerástlo cez klobúk a bradu... hlavne že nám za desiatky, možno stovky, tisíc eur nasadil ďalšie stromy... mohlo byť na kosenie... inak - ak sa nevie postarať o trávu, tak čo bude so stromami ???? hrozím sa toho...
30. máj 2016

Peto

Chalan, v inom podnete bola odpoved mesta, ze sa pokazila technika, preto sa nestihaju niektore lokality (konkretne Prengo).
31. máj 2016

Marek

Ale to nas velmi nezaujima,ze sa pokazila technika,bola tu niekedy firma ktora mala techniku vzdy pripravenu a kosila omnoho castesie!!!!!!!!!!!!!
31. máj 2016

peter

Ale toto je aj na Kubinu. Pol metrova trava
31. máj 2016

chalan_z_prenga

Pokazila sa technika, no jaké strašné... či všetky ostatné kosačky kosia kalvárku ??? koľkokrát už bola tá pokosená ??? A prengo len 1x a aj to keď už bolo moc moc moc neskoro ...

Snáď nie je v TT len jedna kosačka... na čom si potom bude primátorko robiť selfíčka keď sa tá pokazí???

Sa zobuď... pokazená kosačka je len výhovorka... Výhovorka ktorá nikoho nezaujíma - nás zaujíma či je alebo nie je pokosené... za naše dane, ktoré odvádzame bez ohľadu na to či naša technika, zamestnanie, príjem, nájomník a pod. funguje alebo nie ! Vtedy mesto vôbec nezaujíma prečo nie je daň zaplatená....tá musí byť...ale služba za tú daň je voliteľná ako tak vidím...
31. máj 2016

chalan_z_prenga

Toto je to "hipsterské" - mám možnosť s nimi spolupracovať... jediné čo vedia je robiť veci, ktoré sú ľahké, bezbolestné a hlavne NENAMÁHAVÉ a hneď efektné ... Kúpiť 1000 stromov a bez rozmyslu rozhádzať ich po celej TT vie každý somár ... Ale zorganizovať, naplánovať a reálne udržiavať zeleň je namáhavé, dlhodobé a keď sa to robí dobre, tak si ani nikto nevšimne že sa zeleň udržiava, lebo je stále rovnako pekná. ...To však žiaden hipster robiť nebude... žiaden z bradáčov nedokáže stáť nikde inde ako vo "svetle reflektorov"... hrajú sa na "komunitu" a stačí sa pozrieť na ich komunitné projekty - mesto daj, mesto zaplať, mesto postav a oni si tam potom veľkoryso prídu spraviť nejaké posedenie, ktoré nikomu nič neprinesie, len ich "komunite" dá ďalší dôvod na selfíčka...

Takto je to aj s trávou... hipster zobral zadarmo mestské kosačky (ak niekto ešte nevie - Lepšia trnava nemá na kosačky ktorými kosia žiadnu zmluvu ani nič s mestom...) a kým to bolo cool tak si na nich robil selfíčka... keď však došlo obdobie, že treba makať a je to namáhavé a únavné, tak hops... a kosenie mestom a "komunitou" a nové "výberko" je v "preč"... šak nájdeme nejakú firmu, tá to spraví a potom sa zas budeme chvastať...

Prešiel som kopu miest... malých aj Európskych... ale žiadne nemá toľko zarastenej a neupravenej hnusnej zelene jak Trnava... Zeleň je v jednom jak oheň - dobrý sluha, ale zlý pán... a v TT vládne zeleň...
31. máj 2016

Peto

chalan alias tralalacik trnavacik, sa zobud aj ty prosim ta a citaj poriadne, co pisem. Len som ti sem tlmocil, co napisalo mesto v inom podnete. Tlmocenie neznamena suhlas/nesuhlas/obhajoba/neobhajoba. Takze nevidim dovod zobudzania sameho seba sa.
Druha vec - matematika ti v skole asi nesla, vsak? Jednoducha priama umera.. ak mas 5 strojov a 20 lokalit, urobis pracu podla harmonogramu za x dni. Za kolko dni urobis rovnaku pracu ak sa ti dva stroje pokazia?
ja mam pocit, ze sa hybem len v oblastiach, ktore su udrziavane.. pravda, na tvoje prengo nechodim, neviem, aky je tam stav, no na sever a vychod od hradieb je vsetko v najlepsom poriadku. Z toho mi vyplyva, ze ak sa pokazila technika, tak asi iba ta, ktora bola pridelena na vas obvod. Nasledne bola nahradena traktorom, ktory by tam mal makat. Co viac ti este treba, aby si prestal vnimat tie tri selficky, ktore si urobil nejaky bradaty pan. Vadi ti vari, ze vyzera krajsie ako ty a nehanbi sa prezentovat svoju tvar na svojej fejsbukovej stranke? ;)
31. máj 2016

Peto

mam pocit, ze keby sem napise mesto, ze im neznamy pachatel v noci ukradol komplet techniku, tak este aj to zvalis na selficko, pripadne si najdes iny dovod na to, aby si okritizoval aj to, co netreba.
31. máj 2016

chalan_z_prenga

5ulo - zas si neni odborník a zas píšeš o niečom, k čomu sa priznávaš že nepoznáš... tak buď radšej ticho... robíš to furt a všade - napíšeš názor, zaoponuješ a potom napíšeš že ty nič, ty muzikant...

Mne vadí že celá TT vyzerá jak jeho brada - zarastená, neošetrená a ad absurdum: "so zvyškami včerajšej polievky"...

Stroje sa pokazili a ??? Koho to zaujíma ??? napr v nemocnici počas operácie... tam sa nesmie sať že nebude stroj... ani inde... povedz napríklad mestskému policajtovi keď ti dáva pokutu za parkovanie - "hops, sorry, POKAZILA sa mi peňaženka" alebo "hops, sorry, POKAZIL sa mi zdroj príjmov" ... sa na teba akurát tak z vysoka "vykašle" ...

Čo zmení teraz pokazený stroj na tom, že na prengu sa malo začať kosiť aj minulý raz aspoň o tri týždne skorej... čo bolo vtedy pokazené ? Aj teraz je už aspoň dva týždne neskoro začať kosiť...

Alebo ďalšie - psíčkari si platia daň za psa, ale štreku, ktorá je venčovisko im mesto z tej dane nepokosilo včas, ale hoooooooooodne neskoro, keď už museli svojich psíkov nosiť na rukách, lebo v tej tráve mizli pomaly celé dôchodkyne, nielen psy !!! Potom zas príde niekto múdry a rieši kde sa venčia psy - keď je venčovisko zarastené metrovou trávou tak sa venčia psy kade tade... Tieto problémy idú ruka v ruke dokopy... Ak nie je pokosená tráva, ale je burina, tak nikto nebude v 30 cm trávy hľadať psí bobok alebo obal z cukríka - proste to tam nechá... keby bol trávnik uprataný, tak už by to inak svietilo a mnoho ľudí by po sebe upratalo... ale to by najprv muselo byť pokosené...
31. máj 2016

Peto

Chlapcek, kde si odporujem? menuj, cituj.. ukaz, v com som zas neni odbornik? To za prve.. a za druhe.. ked si zlomis nedajboze nohy, tak si zo skrine vytiahni nahradne, aby si mohol chodit.. to je ta ista logika ako pises ty.. Ja mam mat podla tej logiky dva sporaky (ved co ak sa mi jeden pokazi), dve auta (co ak budem mat na jednom prepichnute vsetky gumy).. Trosku otvor tie oci aj ty a prestan byt iba jednofarebny.
31. máj 2016

Peter

Dovolím si tu pridať vlastný názor na kosenie a celkovo starostlivosť o zeleň. Osobne si myslím, že takom rozsahu, aby to pokrylo celé mesto veľkosti Trnavy to musia robiť profi záhradnícke firmy. Mesto by malo mať u nich zmluvne dohodnutú kompletnú starostlivosť, aby si firmy mohli držať techniku a ľudí. Ak sa mesto zobudí a z ničoho nič doobjedná kosenie, firmy techniku ani ľudí zo stromu nezvesia. Je to komerčný vzťah, preto mesto nemôže nič iné čakať. Na druhú stranu môže potom mesto firmy zmluvne pokutovať, keď to nie je poriadne spravené. Čo sa týka Kalvárie, choďte sa tam pozrieť, nemá to zmysel komentovať, spravíte si vlastný názor. Takto to vyzerá, keď sa niekto stará o zeleň a nemá sa to dostatok času, prostriedkov a skúseností. Na Kalvárii to asi veľmi nevadí, je to od ľudí ďaleko ale je pekne vidieť, ako by to nemalo vyzerať v zastavanej a obývanej časti. O zeleň na verejných plochách by sa podľa mňa mali v prvom rade starať ľudia s potrebným vzdelaním a skúsenosťami. No a dobrovoľníkom treba nechať niečo, kde nie je moc čo pokaziť ako napr. Kalvária, Štrky... Inak, nie som zo žiadnej záhradníckej firmy ani s nimi nemám nič spoločné, to len aby ste sa do mňa nenavážali :-)
31. máj 2016

chalan_z_prenga

vies co? dam si tu namahu a ponachadzam ti niekolko tvojich viet typu - "nie som odborník, ale... "

Pockaj ;)

PS: neviem ako ty, ale ja rozdiel medzi nohami a kosačkou rozpoznám... ak nie, tak ti to tu vysvetlím - nohy máš len jedny, kosačiek koľko si nakúpiš... a k tvojmu šporáku a autu ? Keď sa ti pokazia, tak sa TY neodvezieš a TY sa nenaješ...na nikoho iného v tt, hlavne na iných daňových poplatníkov, to vplyv mať NEBUDE !!! Tak neporovnávaj hrušky s jablkami len aby si mi silou mocou odporoval, je to tráopne a nech si o tebe myslím čokoľvek, tak je to pod tvoju úroveň...

keď sa má niečo spraviť, tak sa to má spraviť... a má byť také vybavenie aby sa to spravilo... HLAVNE KEĎ SI ZA TO PLATÍME DANE !!!
31. máj 2016

kolombo

Páni,zbytočne sa tu vadíte,lebo uvedené miesto nemá na starosti mesto Trnava,ale firma ASA. Mesto Trnava má na starosti len určité plochy,konkrétne má pás pri tých koľajách na Prengu.Celé Prengo má spomínaná firma ASA.Takže,keď máte nejaké otázky:Bystrík Stanko.
31. máj 2016

chalan_z_prenga

Bystrík Stanko ??? a čo tak aj Tibor Pekarčík (Lepšia Trnava) ???
Keď už, tak už ... a rovným dielom ;)
http://orsr.sk/vypis.asp?ID=2532&SID=7&P=0

Inak štreku si zobralo mesto pod svoj patronát, takže nie ASA ale štreka... inak všetci z prenga to vnímajú ako celok, takže tak...

PS: 5ulo ešte čakaj, už sa to zbiera ;)
31. máj 2016

kolombo

Chalan z Prenga,volaj komu chceš,kľudne aj Pekarčíkovi,stále ti potvrdí to isté,celé Prednádražie,okrem tej plochy pri koľajniciach má na starosti firma ASA-teda hlavný šéf je Stanko.Pekný deň.
31. máj 2016

Peto

chlapcek, potom prosim posielaj prispevky "nie som odbornik" na mail [email protected], nech to tu nezaspinis. Mimochodom viem o jednom vlakne, kde mi to neviem ci ty alebo tvoje druhe ja (trnavsky chlapcek) uz pripomienkoval a aj som mu na to zareagoval ;)
Peter vyssie to dobre zhrnul - "nie som odbornici" by mali ustupit ludom, co sa v tom vyznaju, ALE ked si vezmeme napr. tvorsad, ktory zamestnaval aj väznov, tak sa ta odbornost straca. A teraz babo rad.. ako zabezpeci firma, ktora sa venuje zeleni, ze sa o tu zelen budu starat naozaj iba a vyhradne odbornici?
31. máj 2016

mario

S "odbornosťou" firiem mám svoje skúsenosti, odborníci z Tvorsadu mnohokrát pred našim činžiakom pokosili aj to čo nemali a nepomáhajú ani sťažnosti priamo v Tvorsade. Čo sa počtu kosieb týka, tak mesto sa momentálne kosí druhýkrát, to isté platí aj pre Prednádražie, aj keď vďaka pokazenej technike s miernim oneskorením.
31. máj 2016

trnafcan.tt

Stratení " peťulko a kolombo ", neodborníci na všetko, čítate po sebe čo napíšete ? Nehanbíte sa vypisovať trnavčanom z "Prenga" také hlúposti ? Zoberte si konečne kosy do vašich "kľavých a lenivých " rúk a vykoste "Prengo" keď ste takí múdri ! Potom uznám, že ste chlapi a nie len " uvrešťaní chudáci z hipsterského bradato - fúzatého spolku narcisov " honiacich si svoje ego prázdnym " tliachaním " bez skutočného udržateľného výsledku pre trnavčanov.
31. máj 2016

mario

trnafcan ... to je výborný nápad a ty ako večne nespokojný kritik starostu by si mohol ísť príkladom a starostovi a ostatným ukázať ako sa to podľa teba robí správne, veď ako sám tvrdíš, je to lepšie ako prázdne tliachanie
31. máj 2016

trnafcan.tt

Bože, aký si hlúpy "mario" ! Trnavčania to čítajú a chápu to ako reklamu starostovi !!!
31. máj 2016

kolombo

Kto si tu honká ego,si Ty Trmafčan.Máš sexuálnu poruchu?Pre neandrtálca:Prengo má na starosti firma ASA,ASA,ASA!Museli Ťa v mladosti veľmi týrať,chúďatko.Máte s Kopunikom rovnakú chorobu a veľmi ťažkú...
31. máj 2016

mario

trnafčan ... áno Trnavčania to narozdiel od teba pochopili, len ty ako obvykle nie :) Ako sa zvykne hovoriť inteligentný človek pochopí a hlupákovi zbytočné vysvetľovať.

ps. !!! tvojmu prázdnemu tliachaniu na vážnosti nepridajú :)
31. máj 2016

chalan_z_prenga

5ulo - vyprosujem si aby si ma oslovoval ako nejakého buz.ranta, ktorého si po večeroch ťaháš domov !!! Keď si na chlapov, alebo ako píšeš "chlapčekov", tak tak neoslovuj tých, čo s tebou nemajú nič spoločné !!!! Teraz si ma totálne vytočil tým ako sa správaš... čakám také isté ospravedlnenie ,ako si mi už raz venoval, keď si ma v tvojom delíriu spájal s kýmkoľvek, kto s tebou nesúhlasil... Ak ti chýba nejaký "chlapček", tak sa daj zavrieť do ústavu, lebo to treba liečiť !!!!

kolombo - hlavný šéf ASA nie je Stanko - neviem či vieš čítať, ale výpis z ORSR hovorí jasne - konajú dvaja spolu... t.j. aj bez Stanka môže ASA fungovať...pod taktovkou Pekarčíka !!! Či tomu zas ri.tku chrániš ty v tejto diskusii ??? aby sme ho tu moc nespomínali, že prengo nie je pokosené aj vďaka vedeniu ASA z Lepšej Trnavy, t.j. od samého najbradatejšieho ???

K tliachaniu kolombo - o tliachaní by vedel povedať asi najviac sám najbradatejší... koľko rečí pred voľbami, ako to tu zmení a bude lepšie a bude pokosené ... za dva roky to nedokázal zmeniť, lebo spraviť jedno výberko je asi veda...škoda že to zvládajú v materských školách učiteľky... a nie JUDr. LLM z radnice... zatiaľ zmenil len k horšiemu...ide to samospádom dolu vodou... natliachal aj ako bude plat rozdávať - škoda že nevie preukázať ani euro kam šlo... aj to ako nebude mať viceprimátorov keď mu zvýšia plat.. abrakadabra a má dvoch... a aj zvýšený plat... nuž 4 tisícky mesačne asi niekomu stúpli do brady...
31. máj 2016

Odkazprestarostu.sk

Vážení páni stačilo takejto diskusii. Ako vidím pravidlá komunikácie Vám nič nehovoria a dobré slovo tiež nie, takže budem konať ja.
https://www.odkazprestarostu.sk/podmienky
Ak sa tu objavia podobné príspevky ako v tejto diskusii budu vymazané.

trnafcan.tt - ty si už bol viac krát upozorňovaný na svoje príspevky, asi nepomohlo, tak pomôže vymazanie profilu.
chalan_z_prenga - váž svoje slova v diskusii, dostávaš upozornenie
5ulo, kolombo - stačilo takýchto komentov

Admin
01. jún 2016

kolombo

Riaditeľ a konateľ ASA je Bystrík Stanko,to znamená,že v spoločnosti najvyšší muž.Jeho tel.číslo je v prípade nejakých nejasností na stránke ASA.
01. jún 2016

Peto

Nie je to sice prengo, ale hadajte, kde dnes rano opat hucia kosacky? :) Nevidim ich (som zavrety medzi 4mi stenami), ale jasne ten zvuk ide od Tehelnej zo strany Bucianskej.

Pre rprengacika - moja posledna reakcia na tvoju, resp trnafcakovu osobu - nebudem sa nikomu ospravedlnovat. Preco? Raz som tak urobil, no ked ste mna stotoznovali s osobou Juraja Fuzaka, tak sa mne alebo jemu nikto neospravedlnil za taku krivdu. Upozornil som vas na to.. Aspon vidno, kto ma cest sa verejne ospravedlnovat. Zelam vela mudrych prispevkov do buducna.. "mic drop"
01. jún 2016

chalan_z_prenga

Este raz 5ulo... nick mám "Chalan_z_prenga" tak sa to už nauč...žiaden prengáčik, ani chlapček ani nič, rozumieš, alebo si nechápavý ??? Ja ťa tiež nevolám "5ulo-riťulo" ani nijak inak urážlivo... nech si ťa tak oslovujú tvoji XXX (aby bol admin spokojný, ponechávam priestor fantázii čitateľa, kľudne tam môže byť aj slovo "kamošškovia"). A dolož a cituj kde som ťa ja stotožňoval s nikým ako prvý... vždy to bola len reakcia na tvoje fantazmagórie...keď som použil tvoje slová na tvoje správanie...

Načo sem ťaháš kosačky z Bučianskej ??? To tráva na prengu sa vari sama skosí od úžasu že na Bučianskej hučí kosačka ???

Tiež nechápem, prečo mám napomenutie za to, že som sa ohradil voči spôsobu akým ma 5ulo uráža a snaží sa zosmiešňovať môj nick... na 5ulove blbosti a urážky odmietam reagovať inak !

Kolombo po druhé - ORSR: ASA, IČO: 31 449 697, konatelia: Ing. Tomáš Antal, Ing.Bystrík Stanko, Mgr. Tibor Pekarčík, V mene spoločnosti konajú vždy dvaja konatelia spoločnosti spoločne. Konatelia podpisujú písomnosti v mene spoločnosti tak, že k napísanému alebo vytlačenému obchodnému menu spoločnosti pripoja svoj podpis. Viac na: http://orsr.sk/vypis.asp?ID=2532&SID=7&P=0
T.j. najvyšší sú traja a konajú spolu vždy dvaja... riaditeľ je podriadený konateľom... takže tak...
02. jún 2016

zofia

To kosenie primator nezvladol, konecne kedy uverejnite presne zmluvy ci zmluvu o koseni, ktoa firma kde co kosi, ta sutaz ako pokracuje je uz vitaz, nenasla som to
02. jún 2016

Peto

Zofia, to asi ani nenajdes. Ja som pisal ohladne toho nejaky mesiac dozadu mail priamo na ludi, co maju na starosti zelen a jedina odpoved bola "kosba prebieha podla planov".
02. jún 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ulica B. Smetanu bola pokosená 31. mája (včera sa ukončilo obkášanie).
Dovoľujeme si upozorniť na to, že išlo už o druhú kosbu tejto lokality. Koncom mája sa po dlhé roky zvykla dokončovať ešte iba prvá kosba.

Odbor dopravy a komunálnych služieb
02. jún 2016

mario

zofia (jozef) ... nejako si protirečíš, najprv tvrdíš, že primátor nezvádol kosenie a vzápätí žiadaš informáciu o tom. ktorá firma má daný úsek na starosti. Som zástancom pravidla padni komu padni, no na druhej strane, ak už niekoho chceš obviniť, bolo by dobré v rámci objektívnosti najprv si overiť fakty.
03. jún 2016

Fredy

Aj takto sa dá, ale komu to prospieva?

Odbor dopravy a komunálnych služieb - alibistická poznámka v odpovedi:
"Dobrý deň,
ulica B. Smetanu bola pokosená 31. mája (včera sa ukončilo obkášanie).
Dovoľujeme si upozorniť na to, že išlo už o druhú kosbu tejto lokality. Koncom mája sa po dlhé roky zvykla dokončovať ešte iba prvá kosba."

Odkaz pre zodpovedného pracovníka Odboru dopravy a komunálnych služieb:
Dobrý večer,
dovoľujem si upozorniť na to, že nám tu akosi postupuje globálne otepľovanie a bolo by vhodné kosiť vtedy, keď to stav vegetácie vyžaduje.
Sú miernejšie zimy, menej sa minie na vykurovanie, vo verejnom osvetlení sa vymieňajú svietidlá za energeticky úspornejšie, takto ušetrené finančné prostriedky navrhujem použiť na častejšie kosenie.
03. jún 2016

Fero

súhlasím s chalanom z prenga! úplná čistá pravda. čo sa Asa týka, má tam mesto svoju účasť, tak ako si primátor dosadzuje svojich prisluhovacov do Tavosu atď a vyhadzuje ostatných...
03. jún 2016

kolombo

odpoveď super,kto už nepochopí,tak neviem.A Feri,preto budeme splácať z Tavosu tri milóny eur,ktoré putovalo do City Arény...ďakujeme smerákom...
03. jún 2016

Fero

Kolombo teba kto platí, radnica? iný názor nevidíš, len všetko dobré hipsterovske, zachvilku to ľudia ale budú vidieť,že tu nič neurobili.uznavam, bol to len super mrkt plán, aby sa chalanko nenudil...
03. jún 2016

kolombo

Áno Feri,dostávam tažké penáze z radnice ako nemenovaný poslanec Jozef B.,ktorý dostával z Tavosu robotu bez verejnej sútaže.....Feri inak už to nechajme tak,prajem Ti pekný večer.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania