Pekný deň prajem,
keďže sa pomaly blíži dátum zavedenia nového grafikonu MHD, chcela by som sa spýtať, či by viac využívané linky nemohli chodiť častejšie.( napríklad linka číslo 3 býva dosť plná, ale možno budú v komentároch aj iné návrhy)
Ďalším problémom, s ktorým sa stretávam je, že medzi príchodom vlaku a odchodom autobusu zo stanice sú 4 minúty, čo sa nedá stihnúť ( jedná sa hlavne o príchody rýchlikov, napr. : rýchlik príde 12:25 a autobus ide 12:29, ďalší ide na družbu až 12:58, takže to sa oplatí ísť aj pešo).
V každom prípade budem rada (či sa už niečo zmení alebo nie), ak sa nad podnetom bude uvažovať.
Fredy
Súhlasím s Monikou, že je problém stihnúť z vlaku z Bratislavy, ktorý príde v 25.minúte autobus s odchodom o 29-minúte. Od decembra 2015 bola upravená časť poobedňajších a večerných autobusových spojov na odchod o 34-tej minúte, čo plne vyhovuje. Vhodné by bolo upraviť rovnako aj ostatné spoje počas dňa (asi s výnimkou prvých ranných spojov, tie sú využívané hlavne k vlakom v smere do Bratislavy), najmä k príchodu vlakov o 8:25, 10:25, 12:25, 13:25 a 15:25. Pomohlo by to pre prednú aj zadnú Družbu, Vodáreň, Zátvor, Arboriu a Hliny.
Všeobecne pre vystupujúcich z vlakov je vhodné okrem linky číslo 3 poznať aj odchody linky číslo 4 z Dohnányho ulice v smere na Družbu a Kopánku a pri výstupe z vlaku sa vedieť správne rozhodnúť, na ktorú zastávku ísť. Pre osobné vlaky od Bratislavy prichádzajúce v 48-mej minúte je vhodný autobus linky č.4 s odchodom z Dohnányho ulice v 56-tej minúte.
Najnepríjemnejšia situácia pre cestujúceho z vlaku je , ak mu ujde autobus „pred nosom“. Bolo by vhodné, aby kompetentní venovali nadväznosti dopravy (žiadne náklady naviac) pozornosť a akceptovali, že MHD je tu pre ľudí a nie naopak, ako sa nás snažili presvedčiť spracovatelia optimalizácie od 1.augusta 2012.
Ich vedecká metóda je teoreticky dobrá, ale platí pre veľké mestá typu Praha, Brno, Ostrava, Bratislava a pod.
V Trnave dosiahli efekt „ísť s kanónom na zajace“, a pre cestujúcich narobili často viacej škody ako osohu.