Hlavná-webová stránka mesta-chýbajúce informácie

Zodpovednosť za riešenie: MÚ Stupava

Vyriešený
meno
Anonym 19. septembra 2022

Dobrý deň, v súvislosti s nadchádzajúcimi voľbami do orgánov samosprávy obcí a orgánov samosprávnych krajov, ktoré sa uskutočnia v So 29. 10. 2022, boli na webovom sídle mesta Stupava zverejnené základné informácie o kandidátoch na primátora (4) a poslancov MsZ (43). Tie obsahujú akademický titul, meno a priezvisko kandidátov, ich stranícku príslušnosť príp. volebný obvod. Kde môže verejnosť získať bližšie informácie o kandidátoch? (napr. súčasné povolanie a optimálne aj profesijný životopis)

https://www.stupava.sk/samosprava/volby/
https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2022/209/20220610

20. september 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
kandidáti pri podávaní kandidatúry neposkytujú profesijný životopis. Viac informácií o kandidátoch získate priamo od nich alebo pri ich volebnej kampani, ak to zverejnia.

S pozdravom
Peter Kubička, za MsÚ Stupava poverený riešením podnetov občanov v aplikácii Odkaz pre starostu pre Stupavu
20. september 2022

Anonym

Dobrý deň pán Kubička, ďakujem za informáciu. Ak sa nemýlim, portál OPS slúži na komunikáciu medzi občanmi a samosprávou - Vy však nie ste jej pracovníkom. Naopak, ste štatutárom občianskeho združenia, ktoré má s mestom Stupava uzavretú zmluvu o poskytovaní určitých služieb a zhodou okolností ste aj neúspešným kandidátom na poslanca MsZ v Stupave v predošlých komunálnych voľbách (r. 2018). Nateraz opomeniem efektívnosť vynakladania verejných prostriedkov a spýtam sa: koho názor ste prosím odprezentovali vo svojej odpovedi?
https://zmluvy.egov.sk/data/MediaLibrary/266/266042/KUBI_2022_Zml_1664_Zverejnen%C3%A1.pdf

Pre upresnenie: Súčasné zoznamy neobsahujú, na rozdiel od r. 2018, vek a zamestnanie zaregistrovaných kandidátov, hoci by mali - viď príslušné ustanovenia zákona o podmienkach výkonu volebného práva. Prečo postupuje miestna samospráva v rozpore s týmto platným všeobecne záväzným právnym predpisom a kedy to plánuje napraviť?
https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2014/180/20220531#paragraf-173
https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2014/180/20220531#paragraf-178

https://www.stupava.sk/samosprava/volby/komunalne-volby-2018/zoznam-zaregistrovanych-kandidatov/

Medzi zaregistrovanými kandidátmi v tohtoročných komunálnych voľbách figurujú nielen súčasný primátor, ale aj viacerí súčasní poslanci MsZ. Majú teda príležitosť zverejniť svoje
profesionálne životopisy na webovom sídle mesta a informovať širokú verejnosť, o hlasy ktorej sa budú v nadchádzajúcich voľbách uchádzať. V tejto súvislosti dávam do pozornosti podnet ID 144957 z 21. júla 2022, kde dosiaľ nebolo zverejnené stanovisko primátora mesta k dôvodu nezverejňovania jeho profesijného životopisu.
https://www.odkazprestarostu.sk/stupava/podnety/144957/hlavna-webova-stranka-mesta-chybajuce-informacie
20. september 2022

Anonym

@Admin: Dobrý deň, podľa ust. § 173 ods. 2 a ust. § 178 ods. 2 zákona o podmienkach výkonu volebného práva sú obce a mestá povinné zverejniť zoznamy zaregistrovaných kandidátov (obsahujúce všetky zákonom stanovené údaje) najneskôr 25 dní predo dňom konania volieb spôsobom v mieste obvyklým. Preto Vás požiadam o upozornenie samosprávy na aktualizáciu. Ďakujem.
20. september 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

S pozdravom,
Admin
Odkaz pre starostu
[email protected]
20. september 2022

Marian

darina, zial, sama ste si vsimli, ze v Stupave "je to tak". staci si vsimnut reakcie resp.odpovede aj na tomto portali. nie raz sa stava, ze je postunuta odpoved typu - posunul som dotaz a obratom je aj odpoved, co je samozrejme nezmysel a dava to indicie ku generovaniu odpovedi bez ich posunutia kompetentnemu pracovnikovi. inak, zaujimave by bolo aj vediet, kto ( ak vobec ) a z akeho oddelenia na to reagoval, pripadne, komu bola otazka posunuta. a to nehovorim o tom , ze portal je "odkaz pre starostu", pricom mam len 1 krk, aj ten dam za to, ze o viac ako 1 % dotazov starosta ani nevie. kedysi tieto podnety boli smerovane prednostke / prednostovi a oni ich prerozdelovali. a bezplatne :-)))))
20. september 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, pani Darina,
najprv jedno upozornenie. Pokiaľ budete vnášať do tejto komunikácie osobnú rovinu, nebudem na Vás reagovať. Mimochodom, vystupujete anonymne, len ako "Darina".
A teraz čo sa týka Vašho ďalšieho komentára ohľadom zverejnenia životopisov kandidátov na webovom sídle mesta. Kandidáti, ktorí kandidujú, robia vlastnú kampaň v rámci ktorej sa prezentujú, aj o svojom profesnom životopise, ak o to majú záujem. Mesto im nemôže robiť kampaň a propagovať ich nad rámec zverejnenia informácie o ich kandidatúre.
Pre ďalšieho anonyma "Marian": O všetkých podnetoch informujem príslušného kompetentného pracovníka so žiadosťou o vyjadrenie. Primátor a prednosta majú do aplikácie prístup a sledujú to. Takže Vaše predpoklady sú mylné. Čo sa týka informovania kompetentných pracovníkov a žiadosti o vyjadrenie, všetko je dohľadatelné v mailoch. Pokiaľ máte záujem, môžem Vám ich ukázať. Stačí sa dohodnúť na osobnom stretnutí.

S pozdravom
Peter Kubička, za MsÚ Stupava poverený riešením podnetov občanov v aplikácii Odkaz pre starostu pre Stupavu
20. september 2022

Anonym

Dobrý deň pán Kubička, ďakujem za poskytnuté informácie, nenachádzam v nich však odpovede na všetky moje otázky. Na rozdiel od Vás môžem vystupovať pod svojím krstným menom aj prezývkou - umožňujú mi to totiž pravidlá tohto portálu (viď bod č. 6), je to bežný štandard. V komunikácii zostávam v argumentačnej, vecnej a faktickej rovine. Nikoho neurážam, nevyjadrujem sa vulgárne, neosočujem a ani nepodnecujem k nenávisti. Môj postoj ku Vám je neutrálny, do kontaktu sme nikdy neprišli a nemám s Vami žiadnu skúsenosť - pozitívnu ani negatívnu. Neviem preto, akú osobnú rovinu máte na mysli.
https://www.odkazprestarostu.sk/podmienky

Podľa čl. II bod 2.1 zmluvy o poskytovaní služieb č. 14/2022, ktorá nadobudla účinnosť 19. 1. t. r., ste sa zaviazali poskytovať mestu Stupava služby, ktorých súčasťou je aj "administrácia aplikácie Odkaz pre starostu". Za svoje služby dostávate z verejných (a teda našich spoločných) prostriedkov mesačnú odmenu vo výške 500 Eur. V prípade, že nebudete reagovať na podnety občanov, ktorí majú záujem o vedenie konštruktívnej diskusie so samosprávou (nie s Vami), znamená to, že si nebudete plniť svoj zmluvný záväzok. Komunikujú snáď iné samosprávy s občanmi cez sprostredkovateľov, tzn. tretie osoby?

Pozn.: Súčasný primátor je najvyšším predstaviteľom mesta 4 roky, čo je podľa môjho názoru viac než dostatočný časový priestor na to, aby informoval širokú verejnosť (nielen svojich voličov a sympatizantov) o svojom dosiahnutom vzdelaní a praxi. Alebo svoje štúdium ukončil rovnakým spôsobom ako páni Matovič, Danko či ďalší známi politici?
20. september 2022

Anonym

Na porovnanie profesijné životopisy členov EP (zverejňované sú automaticky, verejnosť o ne nikoho žiadať nemusí):
https://www.europarl.europa.eu/meps/de/103746/MICHAL_SIMECKA/cv#detailedcardmep
https://www.europarl.europa.eu/meps/de/124713/TOMAS_ZDECHOVSKY/cv#detailedcardmep
20. september 2022

Anonym

@Admin: Dobrý deň, vyjadrenie samosprávy k nezverejneniu kompletných údajov, t. j. vrátane veku a zamestnania zaregistrovaných kandidátov na primátora a poslancov MsZ chýba. Zverejnené zoznamy sú však v rozpore s platnou legislatívou. Podľa Vášho nezainteresovaného (a teda objektívneho) názoru je takýto postup miestnej samosprávy v poriadku? Stretávate sa s takouto komunikáciou aj v iných mestách či obciach?
22. september 2022

Marian

p.spravca, to ze starosta a prednostka "maju k aplikacii pristup" povazujete za dostatocne ? rovnako povazujete za dostatocne to, ze "kompetentnemu pracovnikovi" preposlete otazku a je vam uplne jedno, ci na nu bude alebo nebude reagovat ? nebolo by vhodnejsie , aby ste ak zverejnovali vo vasich "odpovediach" o akeho pracovnika sa jedna, aby vedel byt na neho vyvyjany tlak ked uz neplni cast svojej naplne prace ? inak, ak by starosta a prednostka dostavali otazky ludi ktore preposielate pracovnikom napr.v mailovej kopii, mozno by mali prehlad, ze okrem VPS je dalsich 90% odkazov bez akejkolvek reakcie zamestnancov MU
22. september 2022

Anonym

Súhlasím, Marián. Mať prístup do systému (aplikácie) a aktívne riešiť eskalované problémy sú dve celkom odlišné veci. V uplynulých týždňoch som sa veľmi detailne pozrela na podnety zadané v predošlom období a mnohé z nich skončili obvyklým vyjadrením pána Kubičku - obyvateľa mesta Stupava (nie však pracovníka MsÚ), ktorý bol poverený administráciou podnetov na OPS - a to aj v čase, keď nemal uzatvorenú zmluvu s mestom o poskytovaní takejto služby (viď portál eGovZMLUVY) - v nasledujúcom znení: "Dobrý deň, ďakujeme za podnet. Požiadal som kompetentných o vyjadrenie ku nemu. Po jeho obdržaní Vás budem informovať." Tým sa to v mnohých prípadoch skončilo a stanovisko samosprávy nebolo zverejnené ani po dvoch či viac rokoch, čiže podnety boli stále "v riešení".

Zhodneme sa asi v tom, že takáto kvalitatívna úroveň komunikácie nie je na dostatočnej úrovni a smerom do budúcnosti tu vidím výrazný priestor na zlepšenie. To je však možné dosiahnuť len vtedy, ak bude mať o to záujem aj primátor (predstaviteľ mesta a najvyšší výkonný orgán mesta) a prednosta mestského úradu, ktorého úlohou je viesť MsÚ a organizovať jeho prácu (viď ust. § 17 ods. 1 zákona o obecnom zriadení). Majú ho?
Pozn.: Otázky k tejto problematike som položila vo svojom príspevku z 24. 8. 2022 pri podnete ID 144957 z 21. 7. 2022, ktorý sa týka dosiaľ nezverejneného profesijného životopisu primátora na webovom sídle mesta, ktoré reprezentuje od predošlých komunálnych volieb. Na zaujatie stanoviska nestačili samospráve (v danom prípade primátorovi) ani 2 mesiace. Platí však, že aj žiadna odpoveď je odpoveď. Je to jasný signál pre občanov a to nielen v súčasnom predvolebnom období.
22. september 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
sledujem portál Odkaz pre starostu a na základe daného podnetu oslovím príslušného kompetentného pracovníka o vyjadrenie alebo informácie. Je to vždy efektívnejšie ako keby tak mali dennodenne robiť všetci zamestnanci mesta či im náhodou nepristal podnet, ktorý sa týka ich kompetencií. Všetka komunikácia je dohladatelná a trasparentná. Pri každom jednom podnete takto postupujem. V prípade, že dostanem vyjadrenie alebo informácie, napíšem na ich základe odpoveď. Nikdy si nič nevymyslím alebo urobím skratku len aby bol podnet považovaný za vybavený. Pokiaľ nemám vyjadrenie alebo informácie, tak tam zatiaľ nedám žiadnu vatu len aby tam niečo bolo, tak ako sa to dialo predtým. To, ako, v akom termíne a či zareaguje dotyčný kompetentný pracovník záleží na okolnostiach daného podnetu. Veľakrát som o tom s nimi hovoril. Podnet ktorý je možné riešiť ihneď sa tak aj deje. Typický príklad je pokosenie, vyzbieranie drobného odpadu, verejné osvetlenie a pod. Podnety typu "spravte nám chodník alebo opravte cestu" sa nedajú riešiť okamžite alebo adhoc. V prípade, že na to nie sú vyčlenené financie, tak tento podnet sa zaeviduje a v danom čase je to maximum čo je možné s ním spraviť. Rovnako je to tak čo sa týka podnetov, kde je nutná rozsiahla príprava, vyjadrenie rôznych orgánov a pod. Tam jednoducho neexistujú okamžité riešenia, ktoré sa dajú "zvesiť zo stromu". Preto niektoré podnety nemajú dlhodobo žiadnu odpoveď ani riešenie. Je dôležité si uvedomiť, že množstvo podnetov vyžaduje aj zoznámenie sa so situáciou z hľadiska dokladov alebo osobnej návštevy. Pracovníci MsÚ sú dlhodobo zavalený množstvom práce a preto častokrát nemajú kapacitu hneď všetko riešiť. Rovnako tak požiadavky na VPS Stupava, ktorá má taktiež svoje limity a kapacity. To vždy v odpovedi uvediem, že pokiaľ to dovolia kapacity, tak sa to bude realizovať. Za posledné cca 3 mesiace objavila pani "Darina" (neviem či je to nejaké reálne meno alebo viacero ľudí pod jedným nickom) túto aplikáciu a generuje za mesiac odhadom cca 30-40 podnetov a niekoľkonásobne viac komentárov. Častokrát sú to veci niekoľko rokov staré, kľudne aj 6-7 rokov. Je absolútne nereálne vybavovať takéto podnety ihneď alebo v krátkom čase.
Čo sa týka odmeny, ktorú uvádzate vo výške 500 € mesačne. Nie je to za Odkazu pre starostu, ale za všetku činnosť pre mesto. Fotenie akcií a ich natáčanie, rovnako je tak súčasťou práca pre Stupavské noviny a všetky organizácie mesta, ale aj keď ma požiadajú iné združenia pokiaľ sa to týka aspoň okrajovo mesta (napríklad MKIC, VPS, Základná škola, ZUŠ, FKM, stretnutia seniorov a pod.). Napríklad tento mesiac pripravujem pre mesto 2 videodokumenty, ktoré si vyžiadali desiatky hodín natáčania a ich spracovanie. Taktiež napríklad na konci roka robím 6-8 videí z vianočných koncertov a detských predstavení, kde ich natočím, spracujem a odvysielam. Pokiaľ by sa tieto veci zadali separátne, nie paušálne za mesiac za 500 €, tak by to bolo rádovo niekoľko násobne viac, ak vôbec máte predstavu v akých čiastkach sa to pohybuje. A znovu to opakujem. Všetky výsledky Vám viem preukázať osobne, stačí si dohodnúť termín stretnutia a sú taktiež archivované pre mesto. Nie ako predtým, že pracovník, ktorý robil marketing za násobne vyššiu sumu nezanechal po sebe nič. Dokonca bola komplet zablokovaná web stránka mesta (ktorá bola dokonca vedená ako súkromná stránka!! na súkromné meno) s kompletnou históriou (všetky foto a správy), takže sa za to obdobie kompletne stratila história mesta. Preto mi je komické, keď sa v dnešnej dobe poukazuje na nejaké neefektívne vynakladanie prostriedkov. Je to presne naopak. Opakujem, ktokoľvek má záujem o osobné stretnutie, som pripravený preukázať všetku komunikáciu ohľadom každého podnetu a taktiež ohľadom vykonanej práce za danú mesačnú čiastku (dokonca letné obdobie júl-august ani nie je účtované lebo som predpokladal menej akcií). Takže ešte raz opakujem, ak niekto tvrdí, že sú tieto prostriedky neefektívne využité, tak absolútne netúší o danej veci vôbec nič. A tí, ktorí by sa radi s tým oboznámili, nech sa páči, som pripravený to preukázať. Za 500 € mesačne s komplet vlastnou technikou, bez požiadaviek na mesto a s neobmedzeným časom byť k dispozícii je to mimoriadne nízka suma. Robím tak len preto, že som sa nemohol pozerať na to čo sa dialo v minulosti v tejto oblasti a vedomý si obtiažnej finančnej situácie mesta. Preto ako občan som sa chcel pričiniť o zlepšenie situácie v tejto oblasti.

S pozdravom
Peter Kubička, za MsÚ Stupava poverený riešením podnetov občanov v aplikácii Odkaz pre starostu pre Stupavu
22. september 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, "Marian",
na Vaše otázky odpovedám nasledovne:
"to ze starosta a prednostka "maju k aplikacii pristup" povazujete za dostatocne ?"
- A čo s tým akože sa má iné robiť? Majú, pán primátor a pani prednostka riešiť osobne každý podnet? Majú prehľad o podnetoch, komunikácii a ich vybavovaní. To je ich rola ako riadiacih pracovníkov.

"povazujete za dostatocne to, ze "kompetentnemu pracovnikovi" preposlete otazku a je vam uplne jedno, ci na nu bude alebo nebude reagovat ?
- Na predikcie či mi je niečo jedno sa ani neoplatí reagovať. To je úplný nezmysel.

"nebolo by vhodnejsie , aby ste ak zverejnovali vo vasich "odpovediach" o akeho pracovnika sa jedna, aby vedel byt na neho vyvyjany tlak ked uz neplni cast svojej naplne prace ?"
- Meno pracovníka neuvádzam a taktiež to píšem rodovo neutrálne lebo nie vždy sa jedná o jedného človeka. Bežne komunikujem v danej veci s viacerými pracovníkmi. Vedzte, že tí ľudia nereagujú nie preto, že prišiel podnet a len tak pre zábavu neodpíšu. Buď je to neriešiteľné ihneď alebo je tam široký kontext okolností, prípadne sú časovo a kapacitne vyťažení. Častokrát sa aj stáva, že sa na danej pozícii vymení človek a jednoducho sa potrebuje dostať do problému. Napísať podnet je veľmi jednoduché, nájsť jeho riešenie však nemusí byť otázkou dvoch minúť, ktoré travjú jeho naťukanie na klávesnici. Avšak, aj keď sa podnet zdanlivo nerieši, je evidovaný a vie sa o ňom.

"inak, ak by starosta a prednostka dostavali otazky ludi ktore preposielate pracovnikom napr.v mailovej kopii, mozno by mali prehlad, ze okrem VPS je dalsich 90% odkazov bez akejkolvek reakcie zamestnancov MU "
- Samozrejme, že sa tak deje ak je to nutné. Ale dávať na kópiu každy´email v komunikácii spôsobí to, že je preplnená schránka a na dôležité správy sa zabudne. Načo mám dávať na kópiu pána primátora a pani prednostku, ak sú niekde vysypané smeti, zhasnutá žiarovka VO, či zle zaparkované auto. Ako som uviedol, prístup tam majú a aj to kontrolujú. Ale na kópiu dávam len veci, ktoré sa ich priamo týkajú.

S pozdravom
Peter Kubička, za MsÚ Stupava poverený riešením podnetov občanov v aplikácii Odkaz pre starostu pre Stupavu
22. september 2022

Marian

p.správca, síce môžem byť empatický a chápať vami popísané " Meno pracovníka neuvádzam a taktiež to píšem rodovo neutrálne lebo nie vždy sa jedná o jedného človeka. Bežne komunikujem v danej veci s viacerými pracovníkmi. Vedzte, že tí ľudia nereagujú nie preto, že prišiel podnet a len tak pre zábavu neodpíšu. Buď je to neriešiteľné ihneď alebo je tam široký kontext okolností, prípadne sú časovo a kapacitne vyťažení. Častokrát sa aj stáva, že sa na danej pozícii vymení človek a jednoducho sa potrebuje dostať do problému. Napísať podnet je veľmi jednoduché, nájsť jeho riešenie však nemusí byť otázkou dvoch minúť, ktoré travjú jeho naťukanie na klávesnici. Avšak, aj keď sa podnet zdanlivo nerieši, je evidovaný a vie sa o ňom", no problém je v tom, že túto informáciu ktorú ste pojali globálne, máte vy a nie občania. Čo si majú občania pomyslieť ak je x mesiacov / rokov príslušný podnet stále v tom istom statuse , že ste ho poslali na vyjadrenie. Ak je to tak ako píšete a je to u všekých podnetov ktoré su poslané a neriešené, resp.bez ďalšej interakcie, tak by bolo aspoň vhodné napísať niečo, že s ana tom pracuje, pracovník bol oboznámený, no je ot zložitejšie a prípadné ďalšie informácie Vám podá to a to oddelenie. ...Nemyslíte že lusia si zaslúžia počuť aj B a nie len A ?
22. september 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, "Marian",
veď to tu vždy píšem: informoval som / požiadal som kompetentého pracovníka o vyjadrenie. Veď to je explicitne vyjadrenie, že dotyčný o tom bol oboznámený.
Vždy sa máte možnosť obrátiť na ľubovolné oddelenie MsÚ Stupava. Ale je jednoduchšie cez aplikáciu napísať za dve minúty podnet. Rovnako tak s parkovaním, čo je tu vždy problém. Ľudia vidia zaparkované auto na tráve a napíšu sem o tom podnet. Namiesto toho, aby rovno zavolali 159 a privolali MsP, aby sa to riešili. Podnet príde ku mne za dva dni a to auto tam už dávno neparkuje. Opakovane to tu píšem a opakovane sa to stáva.

S pozdravom
Peter Kubička, za MsÚ Stupava poverený riešením podnetov občanov v aplikácii Odkaz pre starostu pre Stupavu
22. september 2022

Marian

explicitne uvedene ze bol oboznameny.... super. v reakcii vyssie, popisujete ze niektore kroky jednotlivcov alebo oddeleni su na dlhe lakte, niekde to moze trvat kratsie. .... vy ked pridete do obchodu a poviete im " mate tam zhnite ovocie " a dostanete odpoved "vieme o tom ", je to pre vas postacujuce ? v danom momente mozno ale ak tam to iste ovocie bude o tyzden, mesiac, rok, budete s tym OK ? asi nie. ked uvadzate ze s oddeleniami komunikujete, ze niekde je fluktuacia, niekde sa treba oboznamit "zo spisom".... , je tak zlozite to uviest aj do reakcie ku podnetu ? chapem ze vas mnoho podnetov "otravuje" ( parkujuce auta ), ale na druhej strane, prejdite si podnety za posledne 4 roky a spravte si mozno vnutornu aktualizaciu. ludia mozu byt akokolvek trpezlivy, ale ak neviete ci a co sa deje, trpezlivost asi prechadza. a ano, obratit sa na MU moze ktokolvek, ale v ramci 211tky musi MU reagovat do 7 dni = dat inu odpoved ako "posunuli sme oddeleniu". tu su fakt pripady ktore tu lezia x mesiacov bez akehokolvel vyjadrenia. ospravedlnujem sa za emocie, ale ako chce vedenie mesta ( alebo aj TIM PRE STUPAVU ) riesit podstatne a zlozite veci, ak nedokaze reagovat na jednoduche podnety obcanov. alebo toto je ta "otvorena samosprava"?
22. september 2022

Anonym

Dobrý deň pán Kubička, ďakujem za detailné informácie aj vysvetlenie. Jednu vec by som rada uviedla na správnu mieru: Vo svojom predošlom príspevku som poznamenala, že mesačná odmena je za Vami poskytované služby, nie Vami (jednu) poskytovanú službu. Zo zmluvy jednoznačne vyplýva, že pre mesto zabezpečujete viacero vecí a túto skutočnosť som nijakým spôsobom nespochybnila, nemám na to žiadny dôvod. Problémy ohľadne webovej stránky aj FB mesta sú mi čiastočne známe, rovnako ako fluktuácia na niektorých oddeleniach (zaujímavé by bolo poznať dôvody odchádzajúcich pracovníkov, ale personálnou politikou a stabilizáciou kolektívu by sa mal zaoberať zamestnávateľ).
22. september 2022

Anonym

@Admin: Dobrý deň, samospráva nevysvetlila, prečo 9. 9. zverejnila zoznamy zaregistrovaných kandidátov s nekompletnými údajmi. Chyba však bola odstránená. Otázne je, prečo nebol skorigovaný aj dátum vyvesenia - ten zostal pôvodný. Ako zadávateľ tohto podnetu navrhujem zmeniť jeho status na "vyriešený".

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania